Morgen is het zover! - Reisverslag uit Nisporeni, Moldavië van Moldavie Team baptistengemeente Arnhem centrum en ontmoeting - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Nisporeni, Moldavië van Moldavie Team baptistengemeente Arnhem centrum en ontmoeting - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Moldavie Team

23 Juni 2014 | Moldavië, Nisporeni

Hoi, Nog een dag en dan vliegen we naar Moldavië.
Vandaag lekker vrij van mijn werk en een aantal zaakjes geregeld voordat we weg kunnen.
Gisteren had ik al het meeste gepakt. Daar was ik nog geen half uur mee bezig, want we nemen niet veel mee.
Berta heeft ons al via internet ingeboekt.
Op één of anderen manier heb ik hoge verwachtingen van deze reis.
Ben benieuwd wat God voor ons in petto heeft en wat hij door ons heen kan doen! We zullen het zien..

groetjes

Hans

  • 23 Juni 2014 - 18:01

    Moldavie Team Baptistengemeente Arnhem Centrum En Ontmoeting:

    dan heb je denk ik nog plaats voor (oplos)koffie in je tas..
    Erika

  • 23 Juni 2014 - 18:31

    Martine K. :

    Haha, Erika wil wakker blijven! :-)
    Ik wens jullie veel zegen en alle goeds, dat de Heer met jullie mag zijn en jullie en alle deelnemers mag leiden en aanraken.
    Via Erika ben ik verbonden met jullie allemaal in HEM.

    Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Moldavie Team

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 9935

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 07 Juli 2014

Outreach

Landen bezocht: