Kennismaking met Erika - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Moldavie Team baptistengemeente Arnhem centrum en ontmoeting - WaarBenJij.nu Kennismaking met Erika - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Moldavie Team baptistengemeente Arnhem centrum en ontmoeting - WaarBenJij.nu

Kennismaking met Erika

Door: Erika

Blijf op de hoogte en volg Moldavie Team

11 Juni 2014 | Nederland, Arnhem

Mijn naam is Erika en ik zie er naar uit om nu al voor de 6e keer op rij elke zomer mee naar het Romadorp Vulcanesti te gaan.
Ik voel me daar thuis. Misschien komt het omdat ik zelf in Oosteuropa geboren ben. Maar eigenlijk trekt mij de gastvrijheid en openheid en vriendschap van de mensen. We willen met hen het leven met Christus delen. Ik wil ook van hen leren onder heel eenvoudige omstandigheden het leven te genieten.

  • 15 Juni 2014 - 09:27

    Moldavie Team Baptistengemeente Arnhem Centrum En Ontmoeting:

    mijn voorbereidingen gaan uitstekend. Ik heb een camera gekocht. Mijn oude had het begeven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Moldavie Team

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 9950

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 07 Juli 2014

Outreach

Landen bezocht: