Gebedspunten 27 juni - Reisverslag uit Nisporeni, Moldavië van Moldavie Team baptistengemeente Arnhem centrum en ontmoeting - WaarBenJij.nu Gebedspunten 27 juni - Reisverslag uit Nisporeni, Moldavië van Moldavie Team baptistengemeente Arnhem centrum en ontmoeting - WaarBenJij.nu

Gebedspunten 27 juni

Door: Erika

Blijf op de hoogte en volg Moldavie Team

27 Juni 2014 | Moldavië, Nisporeni

intussen zijn wij verhuist naar Vulcanesti, alleen Els en ik.
de anderen verblijven in de stad in een flat.
we hebben vandaag weer electriciteit en mogen op internet bij Mariana, buren van Vanya.

Gebedspunten:
- Berta en Mary zijn vannacht onwel geworden en kunnen niet mee naar Roma dorp voor kinderprogramma - graag gebed voor hun gezondheid
- Gisela en Estera voor goede reis vandaag en snel inleven in het leven hier
- vanmiddag moeten we Petru missen, chauffeur vliegveld, en Mary en Berta voor afsluiting van het kinderprogramma. We bidden voor versterking van gemeente
- voorbereiding voor het meisjes en vrouwen programma
- diaconaal werk - gisteren zijn we naar twee huizen met lekkende daken en ramen gaan kijken. Bid om wijsheid voor Petru en (gemeente)werkers dat er liefde uitgedragen wordt en geen afgunst ontstaat.
- voor electriciteit in het dorp en de stad
- we willen God de eer geven

DAnk:
nu is het niet te warm en droog!!!

Els & Erika

• 27 Juni 2014 - 20:54

Peter Janssen:

Lieve mensen,
    Wat gaaf om zo bij jullie te zijn en op de hoogte te blijven. Wij bidden mee! Beterschap voor Berta en Mary. En voor Hans; we hebben op de mannenbijbelkring extra voor je gebeden! Een gezegende tijd voor jullie allemaal.
    groeten van Heleen en Peter